Thursday, September 18, 2014

روسپیگری در فیس بوک: از خاله مریم تا پلیس فتا

دخترانی در لباس‌های نیمه لخت با بدن‌های تاتو شده، آرایش‌های خلیجی و بندری و یا صورت های ساده. هر کدام با یکی دو جمله معرفی شده‌اند. مثل عکسی که به اسم باران گذاشته شده: «باران جون، قیمتش یک کم بالاست، فقط در تهران سرویس می‌ده و شب‌ تا صبح نرخش دو برابره»
اوایل همین هفته کمال هادیان‌فر، رئيس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کشور از شناسایی ۱۳۵ صفحه فیس بوکی فعال در بحث روسپیگری خبر داد و به ایسنا گفت: «با تعدادی از موارد برخورد شده و برخورد با دیگر موارد نیز در دستور کار پلیس امنیت اخلاقی است.»









یکی از این صفحات بیش از ۲۱ هزار نفر عضو دارد. ادمین این پیج خودش را خاله مریم معرفی کرده است و اعضای صفحه در کامنت‌ها او را به این اسم مورد خطاب قرار می‌دهند. آخرین پستش را روز گذشته گذاشته. سه عکس منتشر کرده ودر توضیح عکس ها نوشته: «خب...سلام عزیزان...این سحرخانم عشق منه سکسی و ... فقط تهران. هیچ جا نمیاد ... هزینه شبی نیم میلیون ... هرکسی توهین کنه بلاکه، بی رودربایستی ... پول نقدا اول گرفته میشه ... فقط پولدارا پیام بدن واستون سورپرایز دارم.»

عکس‌ها را در گوگل سرچ می‌کنم. هر سه عکس قبلا در سایت های در و داف، دخترایرونی و داف تهرون منتشر شده‌اند. این عکس‌ها در عرض یک روز، بیش از دو هزار لایک خورده‌اند و 823 کامنت دریافت کرده‌اند. بعضی قیمت را زیادی بالا دانسته‌اند، بعضی چانه زده‌اند، بعضی شوخی های جنسی کرده‌اند و چند نفری شماره گذاشته‌اند و از خاله‌ مریم خواسته‌اند که هرچه سریع تر تماس بگیرد.

:ادامه مطلب

نیما سلیمی
مرگ بر جمهوری اسلامی

1 comment:

  1. بدبخت!!!
    غیر از شعار مرگ بر جمهوری ... کار دیگه ای از دستت بر نمیاد
    یعنی این نهایت تلاش توست
    مولا می فرمایند: الغیبة جهد العاجز

    ReplyDelete