Friday, August 26, 2016

سکس جنون آمیز دختر امیر قطر با ۷ مرد در انگلیس او را به دام انداخت(هشدار به دختران ائمه جمعه و آقازاده های ایران )


روزنامه بریتانیایی « فایننشل تایمز» به افشا سازی یک ماجرای جنجالی دست زد. مأموران سرویس ویژه بریتانیا در تعقیب افراد مظنون وارد اتاقی در هتل Excelsior London Hotel در لندن شدند و در کمال تعجب پرنسس قطری را در حال عیاشی با ۷ مرد پیدا کردند.

به گزارش روزنامه فوق الذکر، سرویس امنیت بریتانیا « می —۶» با کمک اسکاتلند یارد وارد اتاق هتلی شدند و زنی را در حال عشق ورزی با ۷ مرد پیدا کردند. پس از بازرسی کارت شناسایی معلوم شد که آن زن، پرنسس قطر — سالوا- دختر حمد ابن جاسیم بن جبار علی تانی ، نخست وزیر سابق قطر است.

بازرسی های بعدی آشکار ساخت که شاهزاده از دلال سعودی — شخص مورد سوء ظن « می-۶» — خواسته بود شش مرد با مشخصات ویژه فیزیکی را برای عشقبازی جمعی در ازای مبلغ هنگفتی پول به نزد او ببرد. پرنسس از میانجی این معامله خواسته بود که نزد او باقی بماند تا در صورت رفتار خشن از سوی مردان از او حمایت کند. پرنسس گفت قصد او از این کار لطمه زدن به اعتبار کشورش نبوده و هیچ یک از قوانین کشور بریتانیا را نقض نکرده است. در اداره پلیس به وی گفتند که استفاده از شخصی که سابقه زندانی دارد و یا استفاده از مردان برای خود فروشی غیر قانونی است. پلیس نمی تواند بر علیه او پرونده کیفری تشکیل بدهد زیرا پرنسس قطر از مصونیت دیپلماتیک برخوردار است. اما این موضوع به اطلاع سفارت قطر رسانده شد.

سفارت قطر سعی کرد در ازای پرداخت پول به روزنامه « فایننشل تامیز» مانع از فاش شدن این خبر بشود. اما روزنامه پیشنهاد آنها را رد و خبر را منتشر کرد.




The daughter of a former Prime Minister of the Arab country of Qatar Sheikh Princess Salwa was the defendant in a major scandal. According to some media reports, the girl was in the tap trouble. As journalists write, the British secret service tried to catch one of the suspects, and raided the hotel room of Excelsior hotel London London Hotel. But there they found not a criminal, and the girl in a compromising position with seven men.

nima salimi نیما سلیمی
مرگ بر جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment