Tuesday, April 23, 2013

بيستم ژوئن ٢٠١٣ صداى اعتراض زندانيان سياسي باشيم سی خرداد ١٣۹٢

طبق گزارشات در تاريخ  ٢٨ فروردین ماموران گارد ضد شورش،به زندانیان سیاسی در سالن۱۲ بند ۴ زندان رجائی شهر یورش برده و زندانیان را مورد فحاشی و توهین قرار دادند. ماموران اقدام به تخریب لوازم زندانیان کردند و تلاش كردند تلفن های تماس زندانیان با بیرون زندان را از آنها بگیرند تا از پخش اخبار به خارج از زندان جلوگيرى كنند. در جریان این یورش نامق محمودی، ۶٣ ساله، را مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند. اين حمله مزدوران رژيم مانند موارد پيش مورد اعتراض زندانيان قرار گرفت.

زندانیان سیاسی در مقابل يورش مزدوران دست به اعتراض زدند و شعار دادند: مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر. زندانيان سپس در مجمع عمومی خود تصمیم گرفتند در اعتراض به رفتار وحشیانه ماموران زندان به مدت سه روز از تحویل غذای زندان خودداری کنند.
اين اولين بار نيست كه زندانيان با مزدوران اسلامى در زندان درگير ميشوند. ما مرتبا شاهد اعتراض زندانيان سياسي در اشكال مختلف از جمله ارسال نامه به سازمانهاي جهانى, فراخوان به مردم و يا اعتراض در زندان هستيم. ما شاهد اين هستيم كه زندانيان سياسي در رابطه با اعدامها , دفاع از همبنديهايشان و حتى مسائل سياسي ايران در مناسبتهاي مختلف بيانيه صادر ميكنند. اين قدرت مبارزه مردم و عقب نشينى رژيم را نشان ميدهد. زندانيان سياسي حتى تحت شكنجه و فشار به مبارزه خود ادامه داده اند ; وظيفه ما رساتر كردن اين صدا و رساندن پيام زندانيان سياسي به گوش جهانيان است.

No comments:

Post a Comment