Friday, July 19, 2013

در جامعه ای که حکومت اسلامی است همه نهادهای دولتی و غیر دولتی اسلامی است و مردم بیش از ۳۴ سال تحت سرکوب سیستماتیک حکومت اسلامی با قانون اساسی برگرقته از قوانین شریعه زندگی می کنند تفکر ارتجائی ضد زن تولید و بازتولید می شود. باید این حکومت را به زیر کشید.

دختر 16 ساله ای به اتهام "دوست پسر داشتن" چهره به چهره توسط پدرش و با همدستی مادر و برادر کشته شد...
باورتون میشه ؟؟؟

سرهنگ هوشنگ پوررضاقلی از اعضای پلیس آگاهی کرمان درباره جزئیات قتل این دختر از سوی اعضای خانواده اش گفت: "دختر دبیرستانی 16ساله ای در پی برقراری ارتباط با یک آقای 20ساله و ملاقات وی در بیرون از خانه پدر و برادر وی
 متوجه شده و خبر به گوش دختر جوان می رسد و او به خانه یکی از بستگان پناهنده می شود و چند روز بعد به خانه می رود." در خانه بعد از "یک کتک کاری شدید همه چیز زندگی به روال عادی خود بر می گردد غافل از آنکه پدر و مادر و برادر وی در جلسه خانگی تصمیم می گیرند وی را به خاطر این عمل" مجازات کنند.
یک هفته بعد از جریان پدر خانواده به همراه دختر به رسم روزهای قبل راهی مزرعه می شوند و ساعتی بعد پدر با اسلحه شکاری چهره به چهره به دختر خود شلیک می کند و پس از آن دخترش را درگوشه مزرعه در قبری از پیش حفر شده دفن می کند

اصلا کاری با مردهای بی شرفی مثل این ندارم اما چطور یک مادر میتواند در قتل دخترش شریک باشد ؟؟؟

یکی از ویژگیهای قتل ناموسی شرکت زنانِ خانواده در این جنایت است.
با وجود این که این جنایت بدون هیچ پرده پوشی اعمالِ خشونتِ مردانه بر زنان است، مادر و خواهر و دختر در پروسۀ قتل با مردان همدستی می کنند.

متاسفانه به هنگام قتل دختر، مادران نهایت همكاری را با مردان (اعم از شوهر، پسر، برادر و…) می كنند!
زیرا عدم همكاری آنها به معنای شریك بودن مادران در جرم دختران است…

متأسفانه فضای فرهنگی این مناطق به گونه ای است كه افراد در چنین شرایطی آنچنان احساس سرافكندگی و بی آبرویی می كنند كه برای پس گرفتن آبرو و حیثیت خود دست به هر كاری حتی قتل عزیزان خود می زنند .

نیما سلیمی

No comments:

Post a Comment