Sunday, October 20, 2013

.مردم ماباید در محلات دور هم جمع شویم و بر سر اعدام و تمام عواقب وحشتناک آن با یک دیگر حرف بزنیم !

.مردم ماباید در محلات دور هم جمع شویم و بر سر اعدام و تمام عواقب وحشتناک آن با یک دیگر حرف بزنیم ! تصمیم بگیریم که گروه های مردمی برای مبارزه بلافاصله با قتل دولتی شهروندان تشکیل دهیم! تیمهای که آماده باشند که هرجا که بساط اعدام رژیم قرار است برپا شود بساطشان را روی سرشان درهم شکنیم!
و گروه هایی مردمی تشکیل دهیم که در محلات مجاور سر این مسئله جدی حرف زده از اگلوی کار خود با آنها صحبت کنیم تا در شهر و روستاها این کمیته های مردمی آماده و گوش بزنگ باشند!
. به دیدار داغدیده گانی که جوانشان را از سر طناب آبی برایشان در پتو پیچیده و تحویلشان داده اند برویم مسئله جدی است خشونت خشونت می آفریند! کودکان و سایرین را تکرار این خشونت به تباهی می کشاند! 
یک جامعه را به افسرده گی و استرس سوق میدهد. رژیمی که سالهاست کودکان زیادی را با داغ خانواده بزرگ و به پیر کشیده! فامیلهای که از کابوس اعدام و تناب داری که در محله ای دیده اند یا از نزدیکانشان را بالای دار یافتند! تباه و نابود شدند!
ستون های وحشت کودکانمان را و صد البته کودکی از دست رفته خودمان را بر سر ماشین قتل و سنگسار و عاملین و آمرینش خراب کنیم! باید نگذاریم حتی یک نفس دیگر را رژیم جمهوری اسلامی بگیرد! ما مردم یک جامعه به بزرگی یک دنیا خواهیم شد و بدون شک تمام نهاد ها و احزاب و جریانات مترقی که در پی منافع جیبشان نیستند ،ومخالف رژیم جمهوری اسلامی در حمایت بی وقفه با ما مردم خواهند شتافت! این کار ما است که رژیم 34 سال آدمکشی را به زیر بکشیم راه دیکری نیست! هیتلر زمان قابل اصلاح نیست! این فقط یک کلک است! از طناب آبی از جرثقال متنفرم! از رژیم جمهوری ادم کش و سنگسار متنفرم! ! !

مرگ برجمهوری اسلامی

نیما سلیمی

1 comment:

  1. به موقش طناب رو گردن خودت هم ميندازيم عجله كن

    ReplyDelete