Wednesday, October 29, 2014

در اعتراض به سرکوب و دستگیری تعداد زیادی از تظاهر کنندگان اصفهانی که به اسید پاشی از سوی وابستگان به حکومت اعتراض داشتند



در اعتراض به سرکوب و دستگیری تعداد زیادی از تظاهر کنندگان اصفهانی که به اسید پاشی از سوی وابستگان به حکومت اعتراض داشتند 
جوانان و دختران اصفهانی از امشب و از ساعت نُه شب به بعد با سر دادن سوت ادامه اعتراضات اعلام خواهند نمود

به پانزده نفر خبر دهید و در وایبر و واتس اپ منتشر کرده و در فیسبوک به اشتراک بگذارید
در اعتراض به سرکوب و دستگیری معترضین به اسید پاشی


هموطنان لطفا مطلب زیر را هم بخوانید و به هرطریقی که صلاح می‌دانید با حداقل ۱۵ نفر به اشتراک بگذارید:

طرفداران حکومت اسلامی اندکی‌ پس از سخنان تهدید آمیز حسن روحانی و سخنگویش که زنان بد حجاب را «بیمار» خطاب کردند، حملات «زنجیره‌‌ای اسید پاشی» به صورت دختران سرزمینمان ایران آغاز کردند.


نطور که پس از "خس و خاشاک" خطاب کردن مردم توسط احمدی‌نژاد، ندا آقاسلطان و بسیاری از جوانان برومند ایرانی‌ کشته شدند، اینبار دهها دختر جوان پس از سخنان نفرت انگیز روحانی، قربانی برخورد خشن تندرویان مذهبی شدند و بنا به گزارش‌ها حداقل یک نفر تا کنون فوت کرده است.

با وجود بازتاب گسترده اخبار اين عمل متوحشانه و ناهنجار در رسانه ها، تاكنون نه تنها برخورد قاطع و حتا ابراز انزجار و تبرى جستن از بنيادگرايان از سوى مقامهاى سياسى كشور ديده نشده كه به جاى پاسخ گویی مسئولانه به اعتراضات گسترده مردمی در شهرهای مختلف ، تلاشها در جهت تقلیل گرایی و ساده سازی جرم از یک اقدام سازمان یافته به حرکتی فردی و بازداشت معترضان به جای مسببان بوده است.

روحانی در شهریور گفته بود مریضی با "فیلتر"، دیوار و "ون" حل نمی‌شود! مریض را پیش متخصص می‌بریم!
و سخنگوی دولت اعلام کرد: «برخورد با بدحجابی را تایید می کنیم»

از شما تقاضا می‌کنیم به همه دوستان و بستگان خود هشدار دهید
نیما سلیمی
مرگ بر جمهوری اسلامی

1 comment:

  1. khodam ro madar va khaharet asid mirizam ashghale avazi vatan frosh.to ke inja nist vali khanevadat ke inja hastan koskesh avazi.

    ReplyDelete