Sunday, November 18, 2012

توی مصر که تازه انقلاب شده و اینا اسمشو میگذارن بیداری اسلامی و میگن الگوش جمهوری اسلامیه و از انقلاب ۵۷ ما الگوبرداری کرده، یه اتوبوس با قطار تصادف کرده ۵۲ نفر
 کشته شدن .. حالا :

وزیر راه و ترابری مصر استعفا داده و ازش بازجویی کردن ممنوع الخروج شده و تحقیقات قضایی از رئیس راه آهن آغاز شده و حکم بازداشت مامور کنترل تقاطع خط آهن، راهبر قطار و معاونش صادر شده و رییس جمهور مصر هم توی تلویزیون عذرخواهی کرده ...!

حالا اینجا سالی چند هزار نفر تو جاده‌ها و هواپیما‌ها کشته میشن و چند هزار نفر به خاطر آلودگی هوا از بین میرن و ... هــــــــیچ کس کـکـــش هم نمی گزه .. اصن انگــــــار نه انگار!

اینا که خوبه .. ستار بهشتی و زهرا بنی یعقوب و سهراب اعرابی و کامران جوادی فر و زهرا کاظمی و ... رو که فقط توی بازداشتگاه میزنن می کشن میگن مننژیت داشتن ...! «ندا» رو تو روز روشن می زنن میگن کار بی‌بی سی بوده ...! هاله سحابی رو تو تشییع پدرش کتک میزنن و میکشن میگن خودش مرد... داریوش و پروانه فروهر رو با اون وضعیت از بین می برن میگن کار نیروهای خودسر بوده ...!

بعدش تازه ارتقاء درجه هم پیدا می کنن و مثلا میشن رییس اداره تامین اجتماعی یا میشن فرمانده بسیج و وزیر و وکیل مجلس و روح الله حسینیان ...!

به نظرتون اینا به روح هم اعتقاد دارن ؟ :

No comments:

Post a Comment