Tuesday, May 13, 2014

درياچه اروميه با "من به فدای چشم های شما" گوییِ حسن روحانی نجات نيافت!


درياچه اروميه با "من به فدای چشم های شما" گوییِ حسن روحانی نجات نيافت!

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی: تا چند روز آینده دریاچه ارومیه ۱۰۰ درصد خشک می‌شود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم علی عباس‌نژاد گفت: «ارتفاع آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته ۵۰ سانتی‌متر کاهش یافته و فقط در کنار پل میان‌گذر ارومیه مقدار اندکی آب وجود دارد که آن هم تا چند روز آینده تبخیر و دریاچه ۱۰۰ درصد خشک می‌شود.»

حسن روحانی پيش از انتخابات: نخواهیم گذاشت دریاچه ارومیه خشک شود

حسن روحانی سال گذشته در تاريخ ٢٠ خرداد ١٣٩٢ با بیان این‌که نخواهیم گذاشت دریاچه ارومیه خشک شود، گفت: من به شما قول می‌دهم که اگر بار مسوولیت اجرایی کشور را بر دوش من قرار دادید، در اولین روز دولت، حل مشکل دریاچه ارومیه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید آهندوست ارومیه در جواب فریاد هواداران خود مبنی بر این‌که دریاچه ارومیه احیا باید گردد، اظهار کرد: شما گفتید دریاچه ارومیه را با اشک چشمتان پر می‌کنید؟ من به فدای چشم‌های شما.










نیما سلیمی

مرگ بر جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment