Friday, May 30, 2014

هر سپاهی در سوریه بدام مخالفان بشاراسد بیفتد، سرش را می برند



هر سپاهی در سوریه بدام مخالفان بشاراسد بیفتد، سرش را می برند

ترس و وحشت سپاه از سربریدن و اعزام شیعیان افغانی و پاکستانی به سوریه

سپاه پاسداران ایران در ماههای گذشته تعدا زیادی از شیعیان افغانی و پاکستانی را به سوریه برای جنگ در این کشور در کنار دیگر نیروهای حامی بشار اسد اعزام کرده است.


مدت هاست که حتی رسانه های رسمی ایرانی و افغانستانی اخبار و تصاویر تشییع جنازه «شهدای دفاع از حرم» اهل افغانستان را در شهرهای مختلف منتشر میکنند؛ از قم گرفته تا مشهد و اصفهان این شهدای دفاع از حرم با حضور فرماندهان سپاه منطقه دفن میشوند.

چندی پیش نیز سایت های ایرانی خبر از تاسیس حزب الله پاکستان را نیز منتشر کردند که حزب الله پاکستان نیز بدنبال اعزام پاکستانی های شیعه به سوریه است.

در صورت «شهادت» 15 میلیون به خانواده پرداخت میکنند

احمد اهل افغانستان که دو تن از اعضای خانواده او به سوریه اعزام شده اند در این رابطه به فرانس24 میگوید:

این دو نفر چند سال پیش برای فرار از بیکاری و فقر به ایران رفته بودند و حدود 11 ماه پیش هم با توجیه دفاع از «حرم حضرت زینب» و البته پیشنهاد برخی مزایا عازم سوریه شده اند.
حقوقی که به آنها پیشنهاد شده بود ماهانه یک میلیون پانصد هزار تومان پول، کارت اقامت شش ماهه برای تمامی اعضای خانواده و در صورت حضور بیش از شش ماه در جنگ سوریه اجازه اقامت طولانی مدت در ایران برای اعضای خانواده بود.(پدر، مادر، برادر و خواهران و همسر در صورت ازدواج) گفته بودند اگر «شهید» شوید 15 میلیون تومان به وارثین داده میشود و اقامت مادام العمر به اعضای خانواده.

جنگجویان سوری که برعلیه بشاراسد می جنگند اعلام کرده اند هر ایرانی و یا افغانی را دستگیر کنند، سرش را می برند. 
در عکس سمت راست سر بریده یک افغانی و دست چپ سربریده سردار سپاه عبدالله اسکندری را می بینیم که چند روز پیش خبر کشته شدن او را دراینجا خواندیم.

نیما سلیمی
مرگ بر جمهوری اسلامی


2 comments:

  1. کیر توکونت عوضی اشغال سرتو خودم یکی می برم

    ReplyDelete
  2. مرگ بر وطن فروش بی غیرت

    ReplyDelete