Tuesday, October 2, 2012

هشدار به‌ محسن رضایی و کانون توحید لندن



کانون توحید لندن طی اطلاعیه‌ای اعلام نموده‌ است که‌ محسن رضایی دبیر مجمح تشخیص مصلحت نظام و از جانیان سه‌ ده‌هه‌ اخیر حکومت اسلامی ایران در روز شنبه‌ ششم اکتبر راس ساعت 5 بعد از ظهر بوقت لندن در این کانون سخنرانی خواهد داشت.
در اطلاعیه‌ مذکور مشخص نشده‌ است که‌ این سخنرانی حضوری خواهد بود یا از طریق اینترنت. بعید بنظر میرسد که‌ این فرمانده‌ جنایتکار سپاه‌ پاسداران که‌ مستقیما در کشتار مردم ایران و فعالین سیاسی و در اذیت و آزار و شکنجه‌های جسمی و جنسی آنان سهم بسزایی داشته‌ است و به‌ خاطر نقش مستقیم در طراحی ترور فعالین سیاسی در رستوران میکونوس در برلین و ده‌ها جنایت دیگر و تحت تعقیب بودن پلیس بین الملل قادر به‌ خروج از ایران باشد. در صورت حضور این جانی ضد بشر در لندن باید پاسخ شایسته‌ را از مردم معترض و آزادیخواهان و کمونیستها دریافت کند و کانون توحید لندن در غرب این شهر به‌ محل اعتراض ایرانیان معترض به‌ رژیم هار اسلامی و محسن رضایی شرور و آدمکش قرار بگیرد.

تشکیلات بریتانیای حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست از هم اکنون خود را برای این اعتراض آماده‌ میکند و همه‌ انسانهای آزادیخواه‌ را در لندن و سایر شهرهای بریتانیا به‌ اعتراض علیه‌ حضور احتمالی این جنایتکار تاریخ سه‌ ده‌هه‌ اخیر ایران فرامیخواند.

تشکیلات بریتانیای حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
دوم اکتبر 2012

No comments:

Post a Comment