Thursday, October 4, 2012

نامه یک شاهد عینی از تظاهرات امروز مردم در تهران:



امروز بازار تهران و ناصرخسرو ،جمهوری (اطراف سفارت انگلیس )خیابان فردوسی و چهاراه استانبول و خیابان فردوسی و میدان امام خمینی (توپخانه ) با فراخوان بازاریان تهران از ساعت 10.5تعطیل شد. حدود 
5000نفر از بازار به طرف چهار راه استانبول و فردوسی راه پیمائی کردند که در تقاطع منوچهری و فردوسی( روبروی سفارت انگلیس)به علت اتش زدن لاستیک و سطل زباله پلیس شروع به متفرق کردن افراد کرده و موتور سوارها وارد خیابان ها شدند.
من خودم برای گرفتن چای به بازار تهران رفته بودم و شاهد ماجرا بودم ! و تعطیلی از بازار طلافروشان شروع شد و از بازار تا فردوسی خودم شاهد بودم! در بازار با شعار الله کبرشروع کردند ولی با پیوستن مردم شعارهای
سوریه را رها کن! فکری به حال ما کن!
دلار باید هزار شه !
ایرانی باغیرت حمایت حمایت !
برام جالب بود که نیروی انتظامی تا 2ساعت با کسی کاری نداشت ! و لبه تیزحمله در بین مردم حاضر که با ایشان صحبت می کردم احمدی نژاد بود که بنده فکر میکنم دعوای اصلی در این مورد دعوای لاریجانی و احمدی نژاد 

بود که مردم هم وارد میدان شده بودند!













نیما سلیمی

No comments:

Post a Comment