Thursday, May 9, 2013

فرمانده ناجا از بی طرفی کامل نیروی انتظامی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

فرمانده ناجا از بی طرفی کامل نیروی انتظامی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد

فرمانده نیروی انتظامی که بیشترین سرکوب اعتراضات پس از انتخابات ۸۸ را به عهده داشت، در آستانه انتخابات ۹۲ از قانونمداری سخن می گوید و .مدعی است نیروی انتظامی با هر گونه حاشیه سازی و بی قانونی در مراحل مختلف برگزاری انتخابات برخورد می کند

.پیش از این نیز بسیج برای امنیت انتخابات اعلام آمادگی کرده بود

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در استان کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات بر رعایت نظام و قانون و رعایت هنجارها توسط تمامی دست اندرکاران و کاندیداها و طرفدارانشان تاکید کرد.

در حالی که سپاه بارها بر عدم مداخله در انتخابات تاکید کرده است، فرمانده نیروی انتظامی نیز از بی طرفی این نیرو در انتخابات خبر داد و افزود: دشمن حتما درصد این است که حاشیه سازی کند و وظیفه ماست که رفتار و تبلیغات را رصد و امنیت را فراهم کنیم و مراقب باشیم ضمن برقراری امنیت بی طرفی کامل نیروی انتظامی را نیز در این زمینه اثبات کنیم.

احمدی مقدم افزود: امروز دیگر کرمان استان ناامن یا نیمه بحرانی یا نیمه امنی نیست. اگرچه متاسفانه مدت ها روند گروگیری و اخاذی در استان یک مسئله ی اصلی بود اما خوشبختانه با اقدامات انجام شده در مجموعه استان کرمان این مسائل به سمت صفر شدن نزول پیدا کرده است.

وی گفت: امروز شاخص های امنیتی در استان کرمان شاخص های بسیار مناسبی است البته بخش مهمی از آن برمی گردد به تلاش های نیروهای انتظامی و مسئولان استان و بخش دیگری هم به نیروی انتظامی در مرزهای کشورهای افغانستان و پاکستان و به کنترل درآوردن جریان ورود مواد مخدر.

No comments:

Post a Comment