Thursday, February 20, 2014

لذتی که در اعدام هست در نماز نیست / اعدام ۲۳نفر در یک روز,جلادان عاشق و معتاد اعدام ، هرچه بیشتر ، بهتر

اکثر اعدامی ها بخاطر فقر و بیکاری موجود به قاچاق مواد مخدر رو آورده بودند. فقری که دستاورد 35 ساله ج.اسلامی است.
براساس گزارشات رسیده از صبح امروز تاکنون ۲۳ تن درایران اعدام شدند.

صبح امروز ۸ زندانی متهم به قاچاق مواد مخدر در زندان قزل‌حصار کرج اعدام شدند و تا کنون تنها جسد یک تن از ایشان به خانواده تحویل شده است.

علی اصغر (امیر) خدادوست ۳۶ ساله، علی زرپوش ۲۹ ساله که جنازه‌اش را به کرمانشاه فرستادند ولی هنوز تحویل خانواده نشده است، علی افخمی ۲۲ ساله، عادل کرمی ۳۰ ساله، مرتضی لطافت ۳۳ ساله که جنازه‌اش تحویل خانواده شد، محمد خالقی ۳۳ ساله، علی دبیریان ۳۵ ساله، علی اصغر کیان ۴۱ ساله اسامی اعدام شدگان امروز بودند.

همچنین یک متهم به قاچاق مواد مخدر صبح امروز در ملاء‌عام و در میدان مادر قزوین به دار آویخته شد و سه زندانی دیگر در زندان چوبین در این شهر اعدام شدند.

امروز نیز چهار نفربه اتهام حمل و نگهداری ۷۰۳ کیلو تریاک و ۲۳ کیلو هرویین در کرمان اعدام شدند . طی احکام صادره از سوی شعب دوم و سوم دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، ۴ نفر در محوطه زندان مرکزی کرمان به دارآویخته شدند.

در زنجان نیز ۲ نفر دیگر به اتهام توزیع مواد مخدر بالای چوبه ی دار رفتند که به موجب دادنامه‌های صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی زنجان حکم صادره به اجرادرآمد.

براساس گزارشات رسیده دست‌کم ٥ نفر زندانی دیگر نیز در زندان بندر عباس اعدام شدند.

این در حالی ست که صبح روز جاری دست‌کم ۱۵ زندانی محکوم به اعدام در زندان رجایی شهر کرج جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شدند.

به گفته برخی کارشناسان و نهادهای مستقل حقوق بشری، انعکاس این حجم از اخبار اعدام تنها بخشی از گستردگی اجرای مجازات‌های مرگ در ایران را به نمایش می‌گذارد و با توجه به عدم شفافیت سیستم قضایی جمهوری اسلامی، آمار واقعی 
می‌تواند بسیار بیش از این‌ها باشد.


مرگ بر جمهوری اسلامی
مرگ بر حکومت اعدام

نیما سلیمی

No comments:

Post a Comment