Thursday, March 13, 2014

چرا آقازاده ها از آزادی ها و امکانات ایرانی فرار می کنند!؟

چرا آقازاده ها از آزادی ها و امکانات ایرانی فرار می کنند!؟
دختر آقای خاتمی مقیم ایتالیا می باشد و دختر آقای حسن روحانی مقیم اتریش، آقازاده های اکبر شاه بیشتر لندن را می پسندند و امان از دست فرزند نااهل...
آقای خاتمی زمانی که رئیس جمهور بودند هر ماه یکی - دوبار تکرار می کردند: "ایران آزادترین کشور جهان است." و بنده تعجب می کنم که چرا دختر آقای خاتمی آزادترین کشور جهان را رها نموده و مقیم ایتالیا شده اند!؟
آن اخمو رفت و آقای حسن روحانی مانند آقای خاتمی با لبخند و آچار حلال مشکلات آمد و مشکلات مملکت را با آچار حلال مشکلات حل نمود و آیا دختران لبخند داران به ایران باز خواهند گشت؟
اکبر شاه به آقا مهدی سفارش کرده بودند: "به مهدی گفته ام تا پایان دوره دکتری خود در خارج بماند" و نمی دانم چه شد که آقا مهدی دکتری را رها نموده و بازدیدهای استانی را با اکبر شاه شروع نمودند و الان هم که یک پا در لندن یک پا در دوبی و یک پا در کویت و دارند برای امر خیر تلاش می کنند و کی گفت که پسر اکبر شاه پرونده دارد؟ خجالت بکشید، آقازاده اکبر شاه کجا، پرونده کجا؟
آقازاده ها از جناب حداد عادل یاد بگیرند. جناب آقای حداد عادل برای مبارزه با استکبار انگلیس، ماهی یکبار به لندن پرواز می نمایند و با خرید از مغازه های لندن، پشت استکبار را بر زمین می کوبند و بدون نگاه کردن به اطراف و به حرام افتادن به مملکت خود باز گشته و مانند یک آدم درست و حسابی مشغول زندگی در مملکت خود می باشند. مگر لندن و وین و رم چیزی بهتر یا بیشتر تهران دارند؟
خداوند به حاج آقا محسن رضایی صبر دهد، فرزند نااهل پناهنده آمریکا شد و آبرو و حثیت حاج آقا را بر باد داد و در هتل گلوریای دوبی درگذشت و چهار زن و کلی بجه سربار حاج آقا نمود و این یکی هم که ... امان از دست فرزند نااهل...
چرا آقازاده ها از آزادی ها و امکانات ایرانی فرار می کنند!؟





نیما سلیمی
مرگ بر دیکتا تورها
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی

No comments:

Post a Comment