Monday, March 3, 2014

چرا تا کنون هیچ آخوندی به جرم لواط با توجه به شیوع آن در حوزه‌های علمیه، مجازات نشده است؟ اگر شما واقعا نگران سلامت جامعه هستید چرا تا کنون در اين باره سکوت کردید؟

آقای محمد خاتمی اگر همجنس گرایی در اسلامي كه شما تعريف كرده ايد جرم محسوب میشود، و اعدام جوانان ایرانی‌ را تحت عنوان "اعمال خلاف شرع" جایز می‌دانید، پس بر اساس کدام حکم دینی حسن روحانی با گوئیدو وستروله وزیر امور خارجه آلمان که یک همجنسگراست، دست می‌دهد؟ آیا دست دادن با یک مجرم (بر اساس تعریف خودتان ) بلامانع است؟
آيا روابط تجاری باعث خواهد شد که در مورد اینگونه انحرافات (بر اساس تعریف خودتان ) چشمپوشی کنید؟
اگر نگران انحرافات در جامعه هستید چرا دربارهٔ خبر سوء استفاده‌های جنسی از کودکان و نوجوانان در برخی مدارس فوتبال
سکوت کردید؟

چرا تا کنون هیچ آخوندی به جرم لواط با توجه به شیوع آن در حوزه‌های علمیه، مجازات نشده است؟ اگر شما واقعا نگران سلامت جامعه هستید چرا تا کنون در اين باره سکوت کردید؟

آيا تعريف مشخصي در اين رابطه وجود دارد يا صرفا منافع هم لباسي ها خود را در نظر ميگيريد و جان جوانان ايراني كه اعدام ميشوند برايتان كم ارزش است؟ آيا فقط در زمان انتخابات به آنها اهميت ميدهيد؟

نظر محمود احمدی‌نژاد، محمد خاتمی و صادق لاریجانی را در ارتباط با موضوع همجنس گرایی در ویدئو زیر بشنوید:


دانشجویی از محمد خاتمی در دانشگاه جان اف کندی میپرسد: من متعجبم چرا حکومت ایران همجنس گرایان را اعدام می کند و شما فکر می کنید برای این مورد باید چه چیزی را در نظر گرفت؟
و خاتمی اینگونه پاسخ میدهد: اینجا دانشگاه است و محل علم یک خورده علمی صحبت کنیم!
در همه ادیان در همه این سیستمها در همه این نظامها مجازات وجود دارد. مجازات به خودی خود خشونت نیست. مجازات در واقع خودش درمان یک نوع خشونت و انحراف در جامعه است و اگر هم نباشد جامعه نمیتواند استقرار پیدا کند. پس درست
است در اسلام “لواط” جرم است و جرم هم مجازات دارد.


نیما سلیمی

مرگ بر جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment