Monday, June 2, 2014

علی مطهری: غرب به سوی ارتباط با حيوانات پیش می رود.آقای علی‌ مطهری، آیا با وجود علاقه‌ای که خمینی به پدر شما داشت، کتاب‌های ایشان را مطالعه نکردید؟



پس از انتشار قطعنامه پارلمان اروپا در فروردین ماه گذشته که از جمهوری اسلامی خواسته بود نقض سيستماتيک حقوق بشر و مجازات اعدام در ايران را متوقف کند و در قطع نامه تصریح شده بود که یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که به انتصاب حسن روحانی منجر شد، آزاد و منصفانه نبوده است، علی‌ مطهری یکی‌ از حامیان اصلی‌ دولت تدبیر و امید در انتخابات ۱۳۹۲ در اعتراض به انتقاد پارلمان اروپا به وضعيت حقوق بشر در ايران و اين که اصولا علل اختلاف ما با آنها در بحث حقوق بشر چيست در یک مصاحبه تلویزیونی گفت:


حقوق بشر از نظر اسلام مبتنی بر برخي اصول و مبانی فکری اجتماعی مانند آزادی و انسانيت است. البته نگاه اسلام به مقولاتي مانند آزادی و انسان‌شناسی با نگاه غرب متفاوت است!

انحرافات جنسی‌ که در آنجا ( اروپا ) به وجود آمده، که خوب می‌دانید بحث همجنس گرایی اولین بار در اونجا مطرح شده و کم کم داره مساله ارتباط با حیوانات و اینها هم اونجا مطرح میشود ... همه اینها به خاطر اون افسار گسیختگی است که آنها در مساله عفاف ، غریزه جنسی‌ و اخلاق جنسی‌ پیدا کردند ...

ما این علی‌ مطهری سخنان را با یک کشیش اروپایی در میان گذاشتیم و از ایشان پرسیدیم آیا در قوانین کشور های اروپایی، چه دولتی چه قوانین کلیسا قانونی‌ وضع شده است که اجازه "ارتباط جنسی‌ با حیوانات" را به شهروندان بدهد؟ و او حیرت زده پاسخ داد: " قوانین زمانی‌ وضع میشوند که تصور چنین عملی‌ به مغز خطور کند، از این رو نه در قوانین کشور‌های اروپایی و نه در قوانین کلیسا چنین اجازه‌ای به هیچ شهروندی داده نشده ... "

آقای علی‌ مطهری، روح الله خمینی علاقه زیادی به پدر شما داشت که بعد از مرگش گفت: «مطهری پارهٔ تن اسلام و حاصل عمر من بود.»

آیا با وجود چنین علاقه‌ای که خمینی به پدر شما داشت، کتاب‌های ایشان را مطالعه نکردید؟

روح الله خمینی در کتاب تحریر الوسیله جلد چهارم، دارالعم، قم، ایران، ۱۳۶۹ نوشته است:

یک فرد می تواند با حیوانات از قبیل: گوسفند، گاو، میش، شتر و ... عمل نزدیکی انجام دهد. هر چند که وی می بایست پس از آن که این عمل را انجام داد و به اوج لذت جنسی (ارگاسم) رسید آن حیوان را بکشد. اما در مقابل این مطلب چنین بیان شده است که: در صورت وطی( يعنى با آن نزديكى نموده ) ، نباید گوشت آن حیوان را در همان روستا (محل) بفروشد. اگر چه فروختن گوشت آن به روستای (محل) دیگر مناسب است!

روح الله خمینی در کتاب تحریر الوسیله باب نکاح مساله ۱۲ می گوید با دختر شیرخوار می توان شهوترانی کرد!!!


آقای علی‌ مطهری، نه تنها در هیچ کشور اروپایی چنین دستوراتی توسط رهبران و سیاستمداران به رشته تحریر در نیامده، بلکه اگر کسی‌ چنین عملی‌ انجام دهد مجازات‌های سنگین در انتظار او خواهد بود!

مرگ بر جمهوری اسلامی
نیما سلیمی

No comments:

Post a Comment