Monday, August 5, 2013

جای جلادان در دوران روحانی کجا است؟

نگاه به این کثافت آدمکش نفس را در سینه هر کسی که ذره‌ای شرافت انسانی داشته باشد حبس می کند. مصطفی پورمحمدی عضو هیئت مرگ هزاران اعدام در سال ۱۳۶۷ ( آرش بهمنی: در پی صدور حکم آیت‌الله خمینی در تابستان سال ۶۷ نماینده‌ی وزارت اطلاعات در هیات سه نفره‌ای - در کنار نیری (قاضی شرع) و اشراقی (دادستان تهران) - بود که در نهایت حکم اعدام زندانیان سیاسی - به گفته‌ی آیت‌الله منتظری در کتاب خاطراتش مابین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ نفر - را صادر کرد)
این عکس احتمالا مربوط به یکی از لحظاتی است که برای به جوخه اعدام سپردن زندانیان بی‌گناه می شتابد. این مردک کمتر از جنایتکاران آلمان نازی سزاوار مجازات نیست، اما بیم آن می رود که در دوره آقای حسن روحانی منصبی بالاتر نیز بگیرد. هرکه امروز در این جمهوری خون و جنون پستی دارد، پاداش جنایت گرفته است. بیهوده نیست که قاضی مرتضوی جلاد در مراسم تحلیف روحانی شرکت می کند و رئیس جمهور تدبیر و امید هم هیچ اعتراضی ندارد.


پ.ن ببخشید دوستان! من هنگام گذاشتن این پست هنوز نمی دانستم حسن روحانی این آدمکش را به عنوان وزیر دادگستری خود معرفی کرده است. ایا همین یک تصمیم کافی نیست که نتوانیم به حسن نیت رئیس جمهور منتخب شک کنیم؟ آیا در ایران هیچ حقوقدان لایقی نیست که این جانی باید وزیر دادگستری شود؟ گیرم که روحانی مجبور است یک روحانی را بر صدر وزارت دادگستری خود بنشاند، آیا هیچ آخوندی پیدا نکرد که دستش کمی از این بی‌شرف کمتر به خون جوانان ایران آلوده باشد؟


مرگ بر جمهوری اسلامی

نیما سلیمی

No comments:

Post a Comment