Monday, January 4, 2016

سخن‌گوی ناجا درباره حمله به سفارت عربستان: مردم را نمی‌شود زد!


سخن‌گوی ناجا درباره حمله به سفارت عربستان: مردم را نمی‌شود زد!

سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری خود که صبح امروز در ستاد مرکزی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: در جریان حمله به سفارت عربستان ۵۰ نفر دستگیر شده‌اند.

وی افزود: این افراد در تهران دستگیر شده‌اند و از دستگیرشدگان مشهد اطلاعی ندارم.




منتظرالمهدی در ادامه با بیان اینکه در این شب نیروهای خود را افزایش دادیم، همچنین گفت:‌ مسئولیت حفاظت از اماکن دیپلماتیک بر عهده پلیس دیپلماتیک است.




منتظرالمهدی اظهار کرد: در حال حاضر نیز سفارت عربستان در امنیت کامل است.
سخنگوی ناجا درباره اینکه گفته می‌شود اقدام به آتش‌سوزی در داخل کار خود کارکنان سفارت بوده است، هم گفت: ما به چنین چیزی نرسیدیم.
منتظرالمهدی درباره اینکه آیا جریانی هدایت حمله‌کنندگان به سفارت را پشتیبانی می‌کرده یا خیر، گفت: دستگاه قضایی باید در این باره تحقیق کند و در بازجویی‌های اولیه به چنین چیزی نرسیدیم.
منتظرالمهدی درباره اظهارات سخنگوی وزارت کشور مبنی بر اینکه هشدارها و تذکرات لازم به پلیس داده شده بود گفت: پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده بود و نیروهایمان را هم تقویت کردیم.
وی ادامه داد:‌ مردم را خیلی وقت‌ها نمی‌شود زد، آخرین درمان روش سلبی است.
منبع: ایسنا
عکس‌ها متعلق به «جنبش سبز» است


مردم رو بعضى وقتها نميشود زد ولى در بعضى اوقات ديگه ميشه به راحتى با ماشين نيروى انتظامى له كرد و يا به راحتى تير مستقيم شليك كرد و يا اينقدر تو بازجويى شكنجه كرد كه بميره
واى كه چقدر ما خوبيم 🙄🙄🙄

مردم را نمی شود زد ولی "فتنه گر، خس و خاشاک، منافق و معاند" رو میشه کتک زد، حبس کرد، شکنجه کرد، با ماشین از روی اونها رد شد و اعدام کرد..... 
{مردم} به کسانی گفته میشود که تابع محض حکومت باشند ، بقیه مردم نیستند.

مرگ بر جمهوری اسلامی
    
   نیما سلیمی



No comments:

Post a Comment