Monday, January 27, 2014

سال ها باید از مرگ دیکتاتورها بگذرد، پرده ها بالا رود تا جنایات و غارتگری های بیکران آنان برای مردم روشن و آشکار شود.بی گمان، رژیم ولایت فقیه نیز بهتر از قذافی نخواهد بود

سال ها باید از مرگ دیکتاتورها بگذرد، پرده ها بالا رود تا جنایات و غارتگری های بیکران آنان برای مردم روشن و آشکار شود. همانگونه که پس از نابودی و مرگ هیتلر، پینوشه، استالین، و یا صدام جنایات پوشیده و زیر سرپوش مانده آنان شناخته شدند، اکنون نوبت شناسایی و آمارگیری از جنایت، تجاوز، و ظلم و ستم قذافی در درازای ۴۲ سال زورگویی و دیکتاتوری او است. قذافی در این دوران، به هزاران دختر جوان ۱۴ سال به بالا، و پسران جوان را از مدرسه ها دزدیده و پس از تجاوز، آنان را به پسر، بستگان و افراد خود می سپرده است. عده ای را نیز پس از مدتی به روشی و حشتناک از میان برد.

بی گمان، رژیم ولایت فقیه نیز بهتر از قذافی نخواهد بود. وجود زنبارگی و مال دوستی خامنه ای، فرزندانش و دیگر آخوندها، باید انتظار داشت که این قوم فاسد نیز از سر دختران و زنان مردم نگذشته باشند. از تجاوز در زندان ها به دختران و کشتن آنان به خوبی آگاهیم. یقیناً آخوندها مانند مجتبی، مصطفی، میثم، فرزندان خامنه ای جنایتکار می توانند پرونده سیاهی از تجاوز به دختران و زنان، و کشتار بی حد و حصر دآشته باشند. تیر اندازی به دستور مجتبی از پشت بامها و کشتن گروهی چون ندا آقا سلطان و یا ستار بهشتی و هزاران جوان سلحشور و پاکباخته و اعدام های سال ۶۷ همگی دال بر آنست که از حیث جنایت و تجاوز به زنا، رژیم اسلامی اگر از قذافی و دیکتاتورها ی دیگر پیشتر و جلوتر نباشد، از آنان کمتر نخواهد بود.

مرگ بر جمهوری اسلامی 

نیما سلیمی

No comments:

Post a Comment