Sunday, March 6, 2016

هنر ایرانیان در صادرات و واردات!!!


در تصویر زیر نمونه ای از این صادرات و واردات ما ایرانیان را نظاره گر هستیم!

دانشمندان و نوابغی همانند پروفسور فیروز نادری ها مجبورند برای پیدا کردن فضایی مناسب برای بروز استعدادهای علمی خود و کمک به رشد دانش بشری ترک دیار کنند و در خارح از ایران بدنبال پیدا کردن جایگاه علمی خود باشند و از آن سو انگال ها و شیادان زالو صفتی همانند شیخ حسان سويدان لبنانى برای بسط هر چه بیشتر خرافه گرایی و تاراج دارایی ایرانیان با دعوتنامه رسمی فرزندان خلف و نوکران دزدان مدینه حاکم بر ایران به ايران کوچ داده میشوند و ملت ایران هم با بی تفاوتی وصف ناپذیری نظارگر اینگونه صادرات و واردات ها باشند!


ببینید در طی این ۳۷ سال چه فاجعه جبران ناپذیری ما ایرانیان با کوتاه آمدن و سکوت کردن در برابر یک حکومت دینی فاسد و تجاوزگر بر سر سرزمین مان و آینده آن آورده ایم!

در طی این سالها بیش از ۵ میلیون از ایرانیان پس از هجوم دوباره دزدان مدینه در تاریخ معاصر به ایران از وطن به دلایل گوناگون کوچ کرده و در کشورهای دیگر ساکن شده اند امری که پیش از سال ۱۳۵۷ شاهد آن نبودیم.! 
اکثریت این ایرانیان کوچ کرده از وطن از موفق ترین و تحصیل کرده ترین مهاجران در جوامع محل اقامت شان در خارج هستند.
طبق آمارهای ارائه شده در سالهای اخیر هر ساله هزاران تن از تحصیل کردهای جوان ایرانی از ایران به کشورهای پیشرفته به دلایل گوناگون مهاجرت می کنند! و هر سال ایران ایرانیان تحصیل کرده بیشتری را از دست میدهد!
ضرر و زیانی که از مهاجرت این تحصیل کرده ها و نخبگان علمی سالانه به کشور ایران تحمیل میشود بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار برآورد شده است و این ضرر و زیان حتی از کل درآمد سالانه صادرات نفت و گاز ایران با نفت بشکه ای ۱۰۰ دلار هم بیشتر است!

چگونه ممکن است ملت و بازماندگان یک تمدن باستانی و چند هزار ساله با داشتن الگوهای فراوان از خردگرایان، دانشمندان و ادیبان در تاریخش که از بنیانگذاران اولیه شیوه جدیدی از تمدن بشری بودند و تاریخ طولانی و چند هزار ساله آن بدلایل گوناگون مورد ستایش بسیاری از متفکران جهانی بوده اینگونه بی خردانه در تاریخ معاصر عمل نماید و زیر بار اینچنین ذلت و اسارت استبداد دینی رود !؟

مرگ بر جمهوری اسلامی

   نیما سلیمی

No comments:

Post a Comment