Wednesday, July 27, 2016

خودکشی یک شاعر مقابل بیمارستان!


خودکشی یک شاعر مقابل بیمارستان!
مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز از خودکشی یک جوان ۲۷ ساله مقابل بیمارستان شهدای ایذه خبر داد.
رضا رفیعی، مدیر روابط عمومی اورژانس اهواز در گفت‌و‌گو با آنا از خودکشی یک جوان ۲۷ ساله مقابل بیمارستان شهدای ایذه خبر داد و گفت: صبح امروز جوانی با اتومبیل شخصی خود در مقابل بیمارستان با اسلحه خودکشی کرد. وی افزود: این اتفاق هیچ‌گونه ارتباطی به بیمارستان نداشته است.
رفیعی در ادامه یادآور شد: بر اساس اظهارات حاضرین در صحنه این شخص بعد از حضور مقابل بیمارستان شیشه‌های اتومبیل را بسته و سپس اقدام به خودکشی می‌کند. بر اساس گزارش‌های رسیده، این جوان «ابراهیم عالی‌پور» نام داشته و از شاعران کشور بوده است.
-------------------------------------
(( شعری از ابراهیم عالی‌پور ))


زنی که من دوست دارم

زنی که من دوست دارم
شبانه از ترانه و اغتشاش پر است

در اضطراب و فرار
تلو تلو می‌خرامد تنم را
کسی که در دامن کوتاهش
انفرادی و شکنجه‌گاهم را به گردن می‌گیرد
در تسلیم، هم تیرباران شده است
در تسلیم ، هم شلاق خورده است
روسری اش را در بازداشتگاه به خاطر نمی‌آورد
در نفی اعتراف مداوم است
کسی که من دوست دارم 

گلویش پر از چوب‌خط‌های انفرادی است
در دل من اما
لبش تضمین بوسیدن است
زنی که در تباهی، کنار یک ناکام گیر می‌افتد
در سپیده‌دم

در یقینم از چشمش، بر می‌گردد
کسی را که دوست دارم
از تن گلوله‌خورده‌اش
دوباره به دنیا می‌آید و
در آزار و گاز اشک‌آور عاشقی می‌کند
زنی که از لبش
پوزبند و اغتشاش را دوباره می‌شوم

زنی که در واژه‌های بی‌قرار
گیس می‌بافد
و در سن و سالش
چریک‌های زیادی را از بر است

کسی که من دوست دارم
آشپزخانه را سم‌خور کرده و
در مفاهیم و دغدغه
از باور و ایمان خون‌دماغ شده است
بهمن ۹۴

-nima salimi نیما سلیمی
مرگ بر جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment