Tuesday, July 19, 2016

دستگاه جنایت داعش در ایران در یک هفته، جان ٢١ نفر را گرفت. ١٩ نفر به اتهام مواد مخدری و ٢ نفر به اتهام تجاوز، به قتل رسیدند!


دستگاه جنایت داعش در ایران در یک هفته، جان ٢١ نفر را گرفت. ١٩ نفر به اتهام مواد مخدری و ٢ نفر به اتهام تجاوز، به قتل رسیدند! 

دور تازه قتل و اعدام در ایران، برای ساکت کردن نجواهای اعتراض به حقوق های نجومی سردمداران حکومت، برای ساکت کردن صدای کارگران و معلمین و برای پس راندن مردم خشمگین آغاز شده است. ١٩ جوان به اتهام مواد مخدری، در زندانهای قزل حصار و بیرجند و اراک اعدام شدند. دو نفر در مهرشهر کرج در ملا عام اعدام شدند.

حکومت اسلامی با این جنایات نفس میکشد. هر گاه احتمال اعتراض اجتماعی بیشتر شود و هرگاه خشم و نفرت از گوشه و زوایای جامعه بالا بزند، چند نفر را با سبعیت میکشند.


در قزل حصار امروز یکشنبه ١٧جولای ٢٠١٦برابر با ٢٧ تیر ماه ١٣٩٥، ١١ نفر اعدام شدند، همه متهمین مواد مخدری بودند. ۴ زندانی از زندان ندامتگاه، ۴ زندانی از زندان تهران بزرگ، ۱ زندانی از زندان قزلحصار، ۱ زندانی از زندان رجایی شهر کرج و ۱ زن از محلی نامشخص به انفرادی های زندان قزلحصار کرج منتقل شده بودند.

سه زندانی در بیرجند منصور زعفرانی از بند ۱۰۷، یوسف براهویی از بند ۱۰۵ و قاسم دلشاد از بند ۱۰۲ که از بابت اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده بودند به دار آویخته شدند

دو نفر در ملا عام به اتهام تجاوز به یک دختر دانشجو اعدام شدند. 

حکومت برای عادی کردن اعدام در ملا عام این بار دو جوان را با اتهام تجاوز به مرکز شهر آورد و اعدام کرد تا در مقابل اعتراضات داخلی و بین المللی به اعدام سبعانه در ملا عام نیز پاسخ داده و به آن مشروعیت دهد. 

سرهنگ سیدحسین حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: “ق.ج و م.ر دو فردی بودند که در قالب راننده اقدام به مسافرکشی کرده و براین اساس اقدام به ربودن دختر دانشجوی جوانی که به آن‌ها پناه آورده بود هستند”.

اعدام پنج متهم جرائم مواد مخدر در زندان اراک

سحرگاه روز دوشنبه بیست و یکم تیرماه، تعداد پنج زندانی از محکومان “جرائم مواد مخدر”، در زندان مرکزی اراک به دار آویخته شدند.

“مسعود تقی پور”، “حسن فرج پور”، “مهدی باقری”، “باقر جلیلی” و “حمید حقوین” در زندان اراک اعدام شدند.

ماشین جنایت اشان به راه افتاده و در یک هفته حداقل ٢١ نفر را اعدام کردند، قصد دارند بیشتر از اینها اعدام کنند. برای مقابله با این دستگاه جنایت باید همه اعتراض کنند. مقابله با اعدام وظیفه همه ما است، کارگران، معلمین، دانشجویان و زنان، همه باید به این جنایات وحشیانه اعتراض کنند. هیچکس نباید فکر کند این موضوع ربطی به ما ندارد، اعدام برای مقابله با همه ما است و پاسخ قطعی همه را می طلبد. کمیته بین المللی علیه اعدام خواهان دامن زدن به یک موج گسترده علیه اعدامها فزاینده در ایران است.

٢٧ تیر ماه ١٣٩٥ برابر با ١٧ جولای ٢٠١٦

-nima salimi نیما سلیمی
مرگ بر جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment