Saturday, April 26, 2014

پیش از انقلاب ۱۳۵۷ بنزین ٢ ریال گران شد و مردم شهر را به آشوب کشاندند . اردیبهشت ۱۳۹۳ قیمت بنزین آزاد هر لیتر ۱۰۰۰تومان...چرا.. ؟ چی شد؟ یعنی هیجی نشد؟



پیش از انقلاب ۱۳۵۷ بنزین ٢ ریال گران شد و مردم شهر را به آشوب کشاندند و چندین اتوبوس را آتش زدند تا اینکه


دولت پذیرفت و قیمت را به روز اول برگرداند!


اما اکنون روز چهارم اردیبهشت ۱۳۹۳ قیمت جدید بنزین آزاد بر اساس مصوبه‌ی "هیات وزیران" هر لیتر ۱۰۰۰ تومان اعلام شد!


و همزمان بی‌ بی‌ سی‌ فارسی که در یک سال گذشته در نقش اسپانسر حسن روحانی ظاهر شده، تصویر روحانی را به همراه "هش تگ روحانی" در کنار بیانسه به عنوان عنوان تاثیرگذارترین چهره های جهان معرفی‌ کرده است.


حال باید از دست اندرکاران بی‌ بی‌ سی‌ فارسی پرسید چرا به نقش حسن روحانی به عنوان نماینده رهبر در شورای عالی امنیت ملی و سکوت چند روزه اش پس از حمله وحشیانه به زندانیان نمی‌پردازد؟ آیا چنین حمله سازمان یافته‌ای بدون هماهنگی‌ با شورای امنیت ملی‌ صورت گرفت؟


چرا بی‌ بی‌ فارسی در مورد سابقه حسن روحانی به عنوان یک عضو بلند پایه "مادام العمر" امنیتی و کمک او به مهندسی‌ خونین جنبش دانشجویی از پیش از انتخابات ۹۲ تا کنون سکوت اختیار کرده؟


از آنجا که بی‌ بی‌ سی‌ فارسی خود را رسانه‌‌ای بی‌ طرف معرفی‌ می‌کند، آیا حاضر است در مورد سوابق امنیتی روحانی، نقشش در سرکوب خونین دانشجویان، درخواستش جهت دار زدن مخالفان در نماز جمعه، علت خودکشی پسر روحانی ... با استفاده از هشتگ روحانی اطلاع‌رسانی نماید؟





نیما سلیمی


مرگ بر جمهوری اسلامی


No comments:

Post a Comment