Tuesday, April 8, 2014

زنی‌ که‌ با ۱۶۰،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰تومان‌ وارد فوتبال‌ ایران‌ شد


این هم یک بابک زنجانی مونث بنام مریم شفیعی مدیرعامل شرکت کانون ایران نوین
مبلغ ۱۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان. این رقمی است که قرار است در ازای آن، تبلیغات محیطی دوفصل آینده لیگ برتر ایران به یک شرکت مجری تبلیغات سپرده شود. شرکتی که در راس آن، یک زن قرار دارد.

به گزارش اقتصاد پرس به نقل از مهر ، ورود یک میلیاردر دیگر به فوتبال ایران. این بار اما نه صحبت از خرید تیم و بازیکن است و نه خبری از خیرین فوتبال دوست است که بازیکنی را از لیگ های عربی به تیم های داخلی بیاورند.
این بار قرار است یک زن، انحصار تبلیغات محیطی لیگ برتر فوتبال ایران را به دست بگیرد. آن هم با رقمی نجومی و غیر قابل تصور. ۱۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای دو فصل لیگ برتر. آن هم در حالی که در قرارداد سه ساله گذشته سازمان لیگ با مجریان تبلیغات، رقم تبلیغات محیطی در سال اول تا سوم به ترتیب ۱۴، ۱۶ و ۱۸ میلیارد تومان بود. این یعنی با احتساب نیمی از رقم جدید برای یک فصل، می توان گفت که رقم پیشنهادی برای انحصار تبلیغات در قرارداد جدید، حدود ۴.۵ برابر شده است.
«مریم شفیعی» مدیرعامل شرکتی است که قرار است انحصار تبلیغات دوفصل آینده لیگ برتر را در اختیار بگیرد. شرکتی تبلیغاتی که کمپین ها، بیلبوردها و تیزرهای فعلی یک بانک، چند کمپانی خودروسازی، اپراتورهای تلفن همراه و ... را در کارنامه دارد و خود را بزرگترین آژانس تبلیغاتی در ایران می داند.
این البته اولین بار نیست که نام این شرکت در فوتبال ایران مطرح می شود. چرا که پیش از این نیز نام این شرکت در تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال، بسیار زیاد به چشم می خورد و حتی هزینه های اسپانسرینگ مسابقه فوتبال پرسپولیس - میلان ایتالیا که در استادیوم آزادی برگزار شد هم به عهده خانم مدیرعامل و شرکتش بود. تبلیغات و حمایت مالی که البته خبرساز هم شد و حاشیه هایی هم پیش از بازی این دو تیم به وجود آورد که بازی را تا مرز لغو هم پیش برد.
------------------------
در آینده در اینجا در اینمورد و در مورد مافیای سپاه و بیت رهبری که کسانی مثل بابک زنجانی و مریم شفیعی و یا شهرام جزایری را بعنوان میلیاردر بمردم معرفی می کنند خواهیم خواند.
------------------------
این هم آدرس کانون ایران نوین که مریم شفیعی مدیر عامل آن است.




نیما سلیمی

مرگ بر جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment