Sunday, September 14, 2014

اتحاد شوم سرخ و سياه ابزار كار قرار گرفت و آتشی بپا كرد كه هنوزهستی ما را ميسوزاند و خاكستر ميكند!




عکس هایی از موبایل های اعضای کشته شده داعش

کلیپ های ویدئویی نشان می دهد که شماری از جنگجویان این گروه به زبان روسی صحبت می کنند. یکی از اعضای این گروه که به دست عشایر سنی عراق به اسارت درآمده است، دارای گذرنامه روسی و به زبان عربی فصیح صحبت می کند.

گزارش کامل در سایت العربیه:

لازم به ذکر است روسیه هرگونه حمله هوایی آمریکا به مواضع گروه دولت اسلامی موسوم به داعش در خاک سوریه بدون موافقت سازمان ملل متحد «نقض واضح» قانون بین المللی و «عملی تجاوزکارانه» توصیف کرد!

در گذشته نیز مدارکی از گروه داعش توسط ارتش آزاد بدست آمده که نشاندهنده وابسته بودن این گروه به رژیم ایران و روسیه است:


مصطفی رحمانی مدیر ارشد اجرایی سایت هرانا انگليسی نیز مطالبی با "ذکر منابع" گرد آوری کرده که توضیح میدهد چگونه جمهوری اسلامی توسط داعش به اهداف خود در منطقه می رسد.

داعش در کردستان ایران کمپ های آموزشی برای جذب تندروهای سلفی کُرد و آموزش آنها دارد که بی شک این کمپ ها در کنترل سپاه پاسداران بوده و رژیم ایران از وجود آنان مطلع است

گزارش کامل در لینک زیر:

آیا این سوال برای شما ایجاد نشده چرا با وجود رفتار وحشیانه داعش و کشتار جنون وار مردم توسط این گروه، گروه‌هایی که خود را اصلاح طلب معرفی‌ می‌نمایند نه تنها در شهر‌های مختلف دنیا بر علیه آنها تظاهرات اعتراضی تدارک ندیدند بلکه برخی‌ افراد در خیابان‌های لندن با پرچم داعش در تظاهرات‌ها شرکت کردند؟ 

یا چرا پس از انفجار مساجد و امام زاده‌ها، هیچ کفن پوشی در شهر‌های ایران جهت اعتراض به جنايات داعش به خیابان نیامد؟

چرا اصلاح طلبان چشمان خود را به روی جنایات جنون آمیز گروه داعش و سؤ استفاده آشکار حماس از کودکان بسته اند و در بیانیه‌های خود آنها را محکوم نمی کنند؟

نیما سلیمی
مرگ بر جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment