Friday, September 5, 2014

آیا خدا به بانوان نامحرم است؟


همواره برای من سوال بوده که چرا آخوندها به دختران و بانوان میگویند موقع نماز حتی اگر هیچ فردی در خانه نبود و حتی اگر درب اتاق قفل باشد و در یک اتاق درب بسته باید چادر سر کنید!!! مگر ما همیشه در محضر خدا نیستیم؟!

مگر معيارهاي خدا با معيارهاي ما انسان ها يكي است كه دختران و بانوان را با چادر بيشتر بپسندد؟!

یا مگر خداوند در هنگام نمازبه بانوان نامحرم میشود؟! مگر نه اینکه نماز رابطه و ارتباط بین یک انسان و خالق اوست پس نفر سومی همانند یک آخوند با یک خروار ریش این وسط چه کار دارد که برای دختران و بانوان ایرانی تعیین و تکلیف میکند که چه بپوشند؟!!

چرا دختران و بانوان جایی که جز خداوند کسی شاهد و ناظر نیست باید چادر بپوشند؟! و جالب است که آخوندها میگویند موقع نمازمستحب است که مرد بهترین لباس‌هایش را بپوشد – بوی خوش استعمال کند – موها و محاسنش را آراسته کند – انگشتر به انگشت بزند و …، زن نیز آرایش کند و حجاب بگذارد و چادر سر کند!!!! ودر استفاده زن از زيور آلات سر نماز تاكيد شده است!!!

چگونه است در ارتباط با خدا دیده شدن زیورآلات اشکالی ندارد اما دیده شدن موهایی که خود خالق اوست اشکال دارد وبی احترامی به پروردگار محسوب می شود!!! آیا حضور با زیور آلات!!! ولباسها ی فاخر!!! و زدن عطر!!!( انگار که فقط ما موقع نماز در محضر خدا هستیم!!) نشانه احترام ما به پرودگار محسوب میشود؟! گویا آخوندها,پروردگار را یک
سلطان یا خلیفه زمینی فرض کرده اند!!!

خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد و چرا دختران و بانوان باید موهای خود را با چادر از او بپوشانند؟! رابطه ایمان با مو چیست؟ شنیده ایم که گفته اند از دری که فقر بیاید ایمان هم میرود اما نشنیده ایم که بگویند از دری که مو دیده شود ایمان هم میرود!!!

مگر میزان ارج و قرب در نزد پروردگار مو است؟! با بررسی سخنان آخوندها و اصرار و تاکید آنها در استفاده دختران و بانوان از چادر در خانه و موقع نمازحتی اگر کسی در خانه نباشد پی خواهیم برد که آخوندها میخواهند با این کار,دختران و بانوان ایرانی,از خانه به تمرین خودسانسوری و حرف شنوی از آخوندها مشغول باشند و برای فرمانبرداری از آنها و عدم مقاومت در برابر یک جامعه مرد سالار مذهبی آماده شوند.

درباره چگونگی ورود چادر در زندگی بانوان ایرانی از زمان صفویه و بویژه قاجاریه میتوان نظر بسیاری از نویسندگان و پژوهشگران را نوشت اما سخن چه شخصی درباره چادر بهتر از مشاور رسانه‌ای تندرو ترین رییس جمهور نظام جمهوری اسلامی یعنی آقای مهدی شهید کَلهُری معروف به مهدی کلهر,مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد;لازم به ذکر است که آقای مهدی کلهر از خانواده ای بسیار مذهبی است بطوریکه دو برادر او از وعاظ معروف تهران بودند یعنی آخوند مرتضی تهرانی از استادان اخلاق و مجتهدان معاصر شیعه و آخوند مجتبی تهرانی استاد مشهور اخلاق و مرجع تقلید ایرانی(دارای مقلدینی بود) که مدرس حوزه‌های علمیهٔ تهران (مانند مدرسه مروی) هم بود.

باری آقای مهدی کلهر در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰در مصاحبه ای در ویژه‌نامه روزنامه دولتی ایران به نام «خاتون» در پاسخ به این سوال که «چادر مشکی از چه زمانی وارد ایران شد؟»میگوید:{از سفرهای اروپایی ناصر الدین شاه. شب که به مجلس عیاشی در اروپا می‌رفت، می‌دید آنجا لباس مردها مشکی است و زن‌ها هم با لباس مشکی می‌ایند. این به نظرش آمد که یک نوع سنگینی و وقار دارد وگرنه در اسلام به صراحت داریم که رنگ تیره مکروه است. این رنگ مشکی متکبرانه را ناصرالدین شاه آورد.} و در ادامه گفت:{ قطعا چادر بدترین پوشش است چون چهره زن را قاب می‌کند} و ضمن مقایسه قانون حجاب و عفاف نظام جمهوری اسلامی با «یاسای چنگیز» -فرمانده خونخوار مغول- میگوید:{ در مورد قانون حجاب معتقدم قانون(!) باید اجرا شود،حتی اگر ناقص باشد.

«یاسای چنگیز» بهتر از نبودنش هست(!!!)} و در کنار این سخنان حرف های فردی که او هم مذهبی است وآخوند بوده است و در گذشته در نظام جمهوری اسلامی از او با عنوان محقق یاد میشد و حتی نماینده تنکابن و رامسر در مجلس جمهوری اسلامی هم بوده خالی از لطف نیست که در تاریخ ۱۶/۰۸/۲۰۱۱در مصاحبه با سایت دویچه وله آلمان درباره چادرمیگوید:{چادر، هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.}

آقای حسن یوسفی‌اشکوری ادامه میدهد که: {چادر، پوشش معشوقه‌گان دربار پادشاهان بوده است.}

و در پایان میتوان در واکنش به سخنان آخوندها راجع به پوشش و سخنان تندروهای مذهبی که استفاده از چادر را برای دختران و بانوان نشانه عفت و پاکدامنی میدانند! آنهم چادرهایی که بنا به اعتراف خودشان و آمار دولتی بیشتر آنها توسط باند هیئت موتلفه از کشور کمونیستی چین! وارد ایران میشود گفت که: تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت.

آقای حزب اللهی به جای اینکه به دختران مردم به خاطر دیده شدن چند تار مو مثل زامبی ها هجوم بیارید و به جاش بروید در موقع سینه زدن بدن خودتون رو در مقابل چشم دختران عریان کنید و تجاوز به کودکان را «کشش دو طرفه» بنامید و رابطه یک مرد را با چهار زن و همزمان داشتن رابطه با کنیزکان و زنان صیغه ای را نشانه یک مرد مذهبی وفادار و موفق بدانید پس بهتر آن است چشمان خود را با حجاب کنید چه حجابی بالاتر از پلک چشمان برای فردی که از یک تار مو ایمانش به لرزه می افتد؟!

هموطنان عزیزم قضاوت با شماست.

نیما سلیمی
مرگ بر جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment