Wednesday, September 17, 2014

اوباش حزب الله را از خیابانها جارو کنید!


اعلامیه حزب حکمتیست


اوباش حزب الله را از خیابانها جارو کنید!


جمهوری اسلامی حکومت باندهای سیاسی - نظامی و آدمکشان حرفه ای است. انصار حزب الله پیشقراول طالبان و داعش است. اینها باندهای آدمکشی هستند که برای اولین بار توحش اسلامی را در مقیاس جامعه ایران روی صحنه آوردند. خمینی و خامنه ای، رفسنجانی و روحانی، اصلاح طلبان، ملیون و توده ایسم، مدیون توحش انصار حزب الله در دفاع از رژیم اسلامی و بقای آنند. بعد از سالها کشمکش جامعه با جمهوری اسلامی، امروز هیچ انسان با عقل متوسطی قبول نمیکند که دولت روحانی مخالف لشکرکشی انصار حزب الله است و گویا زورش نمیرسد. روحانی و انصار حزب الله، هر دو، برای بقای جمهوری اسلامی و تداوم بیحرمتی و آپارتاید جنسی و فحشا و اعتیاد و فقر و بیکاری ضروری اند. هر دو باندهای آدمکشی همان رژیم هستند.


انصار حزب الله بار دیگر به جنگ زنان آمده است. جنگی که تاکنون ایل و تبار حکومتی انصار حزب الله بشمول خود وی در آن شکست خورده است. آنچه که اعلام حضور ۴۰۰۰ نفره موتورسواران حزب الله را در خیابانها ضروری کرده است، وحشت حکومت از عمق اعتراض به تبعیض و نابرابری و فقر اقتصادی و سرکوب سیاسی است. آخوندهای متفرقه ای که هر روز و از هزار تریبون ضجه و ناله "وا اسلاما" سر میدهند، انصار حزب الله را برای همین روزها میخواهند. در واقع این جنگ مغلوبه حکومتی ها علیه زنان و نفرت شان از حجاب و قوانین اسلامی است. اما اگر این چهار هزار اوباش را چهل هزار و بیشتر هم بکنند، در مقابل ظرفیت عظیم اعتراض و نفرت مردم از جمهوری اسلامی هیچ محسوب میشوند. در اولین روزهای این توحش اسلامی، مردم در اصفهان همین حزب اللهی ها و آخوندی را کتک زدند.

زنان و مردان مبارز و آزادیخواه، جوانان انقلابی و مردم ضد تبعیض!

پاسخ تهدید و زور را باید با عمل قاطع و زور داد! وقت آنست به این پدران داعش درس خوبی بدهیم! وقت آنست که در محلات و شهر و هر جا که اینها سرک میکشند، متحدانه علیه شان بمیدان آئیم! وقت آنست با گسترش بی حجابی، قانون حجاب اسلامی را بر فرق سرشان بکوبیم! آنها میخواهند زنان را به سالهای اول دهه شصت برگردانند که طی آن با قمه و پونز و تیزبر و اسید و سرکوب خونین توانستند حجاب را به زنان تحمیل کنند! اما این آرزو را به گور خواهند برد! وقت آنست که به تعرض مقابل دست زنیم! باید انصار حزب الله را از خیابانها جارو کنیم!

نه به حجاب، نه به آپارتاید جنسی!


مرگ بر جمهوری اسلامی!


حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست


۱۷ سپتامبر ٢٠١٤


No comments:

Post a Comment