Friday, September 5, 2014

انتشار جزییات حکم ناظم متجاوز: ۲ سال تبعید، ۲ سال محرومیت از فعالیت فرهنگی آموزشی و ورزشی، و ۱۰۰ ضربه شلاق



پس از آن‌که غلام‌حسین محسنی اژه‌ای، سخن‌گوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی در نشست خبری روز دوشنبه (۱۰ شهریور) خود اعلام کرد که ناظم متجاوز مدرسه‌ای ابتدایی در تهران به شلاق و تبعید محکوم شده، خبرگزاری "مهر" جزییات بیشتری از این حکم را منتشر کرد.


به نوشته‌ی این خبرگزاری، قضات شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران، پس از شنیدن آخرین دفاعیات این ناظم 32 ساله در هفته‌ی گذشته، وی را به «۲ سال تبعید، ۲ سال محرومیت از فعالیت فرهنگی آموزشی و ورزشی، و ۱۰۰ ضربه شلاق» محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، خانواده‌ی سه کودک مورد آزار قرار گرفته توسط این فرد که بین ۸ تا ۱۱ سال داشتند، شاکیان این پرونده بودند.

پیش‌تر، خانواده‌های دانش‌آموزان مدرسه‌ی دانشگاه تهران در غرب تهران با تجمع در مقابل وزارت آموزش و پرورش، خواستار برخورد با ناظم این مدرسه شده بودند.

آزار و اذیت دانش‌آموزان این مدرسه پس از آن فاش شد که پدر یکی از آن‌ها با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که رفتارهای پسر ۱۱ ساله‌اش، تغییر کرده و بعد از چند بار صحبت با او برای اطلاع از دلیل تغییر رفتارش متوجه شده که او از سوی ناظم مدرسه‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

مرگ بر جمهوری اسلامی
نیما سلیمی

No comments:

Post a Comment